כתב אחריות למצברים

  1. הגדרות
    1. החברה – מצברי לירז שיווק 1988 בע"מ ח.פ 511315467
    2. המצבר המקורי – המצבר המשווק על-ידי החברה, המוצמד אליו מספר סידורי ומלווה בתעודת האחריות של החברה או
    3. הלקוח – הרוכש או המשתמש הראשון במצבר המקורי, אשר התקינו ברכבו (להלן: “הרכב המקורי”).
    4. תעודת אחריות - תעודה שקיבל הלקוח בעת רכישת המצבר או אישור רכישה דיגיטלי
  2. תנאים מצטברים לתוקף האחריות
    1. האחריות חלה רק על מצבר מקורי המשווק על-ידי החברה, וניתנת ללקוח שעשה שימוש במצבר בהתאם לייעודו, לרבות התקנה ברכב המקורי.
    2. האחריות של החברה כוללת אך ורק תיקון ו/או החלפה של המצבר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ואינה כוללת פיצוי בגין נזק ישיר, עקיף או תוצאתי מכל סוג.
    3. תקופת האחריות תחל ביום רכישת המצבר המקורי על-ידי הלקוח, כפי שמצויין בתעודת האחריות, ותמשך עד למועד המפורש בתעודה. תמלאו וחתמו על תעודת האחריות בצירוף חותמת המוכר כדי לאכוף את תוקף האחריות.
    4. על הלקוח לשמור על תעודת האחריות והחשבונית המקורית במשך כל תקופת האחריות.
    5. על המצבר מחוברת מדבקה המכילה את המספר הסידורי שלו. הסרת המדבקה, השחתתה או טשטושה יביאו לביטול מיידי של האחריות, מכוח חוסר אפשרות לאימות תקינותו ותקופת האחריות שהוענקה לו.
  3. מימוש האחריות על-ידי החברה
    1. בכפוף לתנאי כתב האחריות ולדין, אם יתברר כי נגרם למצבר המקורי קלקול עקב פגם בייצור ו/או תקלה שמקורה ביצרן, תתקן החברה את המצבר או תחליפו במצבר חדש ותקין (להלן: “המצבר החליפי”) ללא חיוב נוסף מצד הלקוח.
    2. החלפת המצבר לא תשנה את תקופת האחריות המקורית או תנאי תוקפה.
    3. מצבר חליפי עשוי להיות בעל דגם שונה, אולם יעמוד במפרט טכני, בסוג ובאיכות דומים ככל האפשר למצבר המקורי.
    4. מימוש האחריות יתבצע בנקודות השירות שהחברה מפרסמת באתר הרשמי שלה.
    5. לצורך בדיקה ובחינת התביעה, יובא המצבר המקורי ברכב המקורי לנציג מטעם החברה, והלקוח יאפשר ביצוע בדיקות חשמליות במצבר וברכב.
    6. האחריות מוגבלת לתיקון או להחלפת המצבר ולהשבה של סכום התשלום ששולם תמורתו, כמפורט בכתוב בתעודת האחריות בלבד. החברה אינה תחויב במתן שירותי גרירה, חילוץ, פיצויים עקיפים, תוצאתיים או הוצאות נוספות מכל סוג.
  4. סייגים והגבלות אחריות החברה
    1. שימוש במצבר בניגוד להוראות היצרן או הוראות החברה.
    2. טעינת יתר, טעינת חבר, או קלקול הנובע מתקלה במערכת החשמל של הרכב.
    3. נזקים הנובעים מתאונה, שריפה, נפילה, פיצוץ או כל גורם חיצוני אחר.
    4. מצבר שרוקן מזרם לחלוטין.
    5. במערכות V24 – שימוש במצברים לא זהים או משיכת זרם רק מאחד הזוג.
    6. מחסור או אי-מילוי מים מזוקקים במצבר המיועד לכך ואינו סגור.
    7. אי-התאמת המצבר למפרט הרכב בו הוא מותקן, בפרט אם קיבול המצבר נמוך מהנדרש.
    8. התנעה או העברה לא נכונה של המצבר מרכב לרכב.
    9. פתיחה, תיקון או טיפול במצבר שלא בוצע על-ידי החברה או מיופה-כח ממנה.
    10. שימוש במצבר לצורכי גיבוי, הפעלת כלים חשמליים או כל שימוש שאינו לצורכי התנעה בלבד.

הערה חשובה: הפרטים והתנאים המפורטים בכתב אחריות זה ניתנים לשינוי בהודעה מוקדמת ותואמת מטעם החברה, לרבות עדכון נקודות השירות והסייגים השונים.